HAKKIMDA

cv1991 yılında Erzurum’da doğdum. 2009 yılında Atatürk Teknik Lisesinin Bilişim Teknolojileri Bölümünü okul birinciliğiyle bitirdim. Alanım Veri Tabanı Programcılığıdır. 2011 yılında Atatürk Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümünü kazandım. Üniversitede okurken 2,5 yıl boyunca dekanlığa bağlı olarak fakülte bilgisayarlarına bakım ve onarım işlerinde teknik destek sağladım. 2012-2013 yılı şubat ayında Teknokent’te çalıştım ve veri tabanı yöneticiliği yaptım.

2013 yaz dönemi için Microsoft’a yaptığım staj başvurusu kabul edilmiş olsada gitme fırsatı bulamadım. Bunun yanı sıra Microsoft açık akademiden veri tabanı alanında sertifikam bulunmaktadır. 2013 yılında ICITS 7 ‘ de Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi’nde teknik destek elemanı olarak görev aldım ve görevimi yerine getirdiğim için Atatürk Üniversitesi dekanlığından sertifika aldım.

  • 2014 yaz döneminde üç ay boyunca Doğu Port Şirketinde çalıştım ve bir çok web ve mobil uygulamalarda görev aldım. Bunun yanı sıra kendi mobil uygulamalarımı geliştirdim. Google Play’da uygulamalarımdan bazıları yer almakta ve yeni uygulamalar geliştirmekteyim. Mobil uygulamalar üzerinde çalışmalarımı devam ettirmekle beraber Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümü adına Sosyal Yaşam ve Eğlence Uygulamaları alanında mobil uygulamalar üzerine çalışmaktayım.

———————-

Bana olan sayısız katkılarından dolayı İhsan KARAGÜLLE hocama teşekkür ederim.

———————-

Özgen İMRAĞ

ozgenimrag25@gmail.com

Bir Cevap Yazın

